Doona – Revolucija v starševstvu
Doona™ je vizionarsko podjetje, ki se zavzema za izboljšanje in poenostavitev življenja staršev in njihovih dojenčkov z uvedbo inovativnih izdelkov in rešitev, ne da bi pri tem ogrozili funkcionalnost, varnost in kakovost.
Poslanstvo blagovne znamle Doona je razvijati inovativne rešitve, ki omogočajo bolj enostavno upravljanje starševstva.
Kako je vse začela pisati zgodba o Dooni
Po besedah ustanovitelja Doone Yoav Mazar se je vse začelo z njegovo željo, da poenostavi svojo izkušnjo novopečenega starša in hkrati ohrani svojo najdragocenejšo stvar, hčerko Danielle, na varnem,
Od prvega dne v vlogi starša in med vsakodnevnim prehajanjem med avtosedežem in vozičkom je Yoav prepoznal potrebo po preprostejši in varnejši rešitvi. Tako je nastala Doona – avtosedež, ki se z enim samim gibom spremeni v otroški voziček. Kasneje je nastal še inovativni tricikel Liki, ki je prinašal eleganten dizajn in praktičnost za družine.
Naša vizija za prihodnost
Danes je Doona sinonim za inovacije v zgodnjih fazah starševstva, z izdelki, ki preoblikujejo vsakodnevne izzive staršev in ponujajo preproste, a izjemno funkcionalne rešitve.